hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمن است

خراسان رضوی| مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمن است

تولیت آستان قدس رضوی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمن دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیت، شخصیت‌های سیاسی، لشگری و کشوری و آحاد مردم قدرشناس ساری در مصلای جمعه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه هیچ عملی به‌اندازه دانش و علم دینی موردتوجه و تأکید خداوند قرار نگرفته است، اظهار کرد: روایت‌شده کسی که در مسیر علم قدم بر دارد ملائک بال‌های خود را زیر قدم‌های او می‌گذارند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نگاه کردن به‌صورت عالم ثواب و نگاه کردن به درب عالم حسنه دارد، افزود: انسان از استعداد و توانایی‌های زیادی برخوردار است، اگر از این قدرت به‌خوبی استفاده کند به شکوفایی می‌رسد و انسانی که از این فضیلت خدادادی استفاده نکند مانند شوره زاری می‌ماند که مورداستفاده قرار نمی‌گیرد. او علم و عمل صالح را دو عامل مهم در ارتقای انسان دانست و گفت: ارتقای کمال انسان در گرو داشتن علم است و اعمال انسان نیز با علم سنجیده می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی علما را به ستارگان تشبیه کرد و گفت: همان‌طور ستارگان در تاریکی و ظلمت راه را روشن می‌کنند علما نیز مردم را در مسیر عبودیت و بندگی خدا رهنمون می‌کنند.

حجت‌الاسلام مروی با بیان اینکه آیت‌ا نورا طبرسی حدود 60 سال عمر خود را برای هدایت و دستگیری از مردم گذارند، افزود: علما در حوزه‌های علمیه دانش، ادب، تهذیب و تقوا را فراگرفتند و در روستاها و شهرها پخش می‌شدند تا مردم را هدایت کنند.تولیت آستان قدس رضوی به شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک مقام رسمی با دعوت رسمی دولت عراق، وارد این کشور شده بود، کدام قانون اجازه داده مهمان رسمی یک کشور را به شهادت برسانند؟حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی ادامه داد: دشمنان ما ظاهر اتوکشیده دارند اما در باطن پنجه‌های زهرآگین دارند و دیدیم چگونه سپهبد قاسم سلیمانی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به شهادت رساندند. وی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: مردم گلایه‌های به‌حق دارند و کمبودهایی احساس می‌کنند اما این نباید باعث شود سنگر را خالی و دشمن را امیدوار کنیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی بابیان اینکه آرای مردم، دشمن را ناامید می‌کند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی بابیان اینکه دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی با یک ملت طرف است، گفت: به‌گونه‌ای عمل کنیم دشمن احساس کند اگر بخواهد به ایران ضربه‌ای بزند با یک ملت مواجه است.






امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد